Monday, 25 July 2011

Contest Loving Couple



---KLIK BANNER UNTUK JOINT---



Nak citer ni tapi citer ni tak lah sebest citer-citer dongeng kat luar tu... Aku dulu praktikal kat 1 syarikat swasta dimana Suami aku pulak berkerja disana jugak... Tapi Suami aku ni umur dia 1 tahun lebih muda dari aku so aku tak der lah nak feeling-feeling sangat kat dia sebab dia muda kan... tapi bila dah kenal lama aku sedar yang dia ada ciri-ciri yang aku cari untuk menjadi Suami aku.. Aku tak memilih tapi cukup lah sekadar lelaki tu tak merokok dan pandai ambil hati mak dan ayah aku cukup lah...

Peristiwa yang tak dapat aku lupa masa masih dalam proses berkenalan aku dah ikut dia gi Kedah untuk majlis Perkahwinan kakak dia.. tah apa lah yang aku fikir masa tu aku pun tak tau... tapi itu antar kenangan manis lah yang pernah kami alami bersama....

1 comment:

  1. husband akak org kedah ke?
    samelah syieda pun org kedah..^_^

    thanks joint akak ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...