Wednesday, 6 July 2011

3rd GA : Happy Birthday Kakak

NAK JOIN KLIK BANNER

HAI Besday Gurl.... dah besar dah kakak ni yer.... tak lama lagi Umi tu boleh lah dapat menantu... kihkhikhi....

Anyway aunty nak wish hapi besday, semoga menjadi anak yang solehah dan jagan lupa tolong Umi tu jaga adik-adik tau Cian kat Umi tu dah susah2 jaga kakak  dan adik2....
jangan lupa kan pengorbanan Umi yang tak tido malam bila kakak sakit, dan mcm2 pengorbanan2 yang lain.... Syurga itu dibawah telapak kaki Ibu....

1 comment:

  1. salam ita...
    tq join yer....
    wahhhh... umi kakak plak yg terharu baca ucapan... hehehe...

    gud luck yer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...