Thursday, 23 June 2011

Contest Saya Suka Berimaginasi

JOM KLIK BANNER UNTUK JOINT

TAG :- 

KALAU SAYA ADA SUPER POWER saya nak power yang boleh buat ibu-ibu di rumah menjadi senang hati. Kuasa yang saya ingin kan ialah kuasa kesabaran dan kekuatan yang dapat buat saya kuat untuk membantu ibu-ibu dirumah menyelesaikan kerja-kerja rumah yang brlambak-lambak dah lah sekarang ni banyak ibu2 yang berkerja jadi diorang tak sempat nak kemas rumah, basuh baju, masak pastu bila balik dari kerja terus kena layan anak & suami pulak... betapa mencabar yer tugas seorang isteriu dan ibu pada zaman ni.... so saya nak lah tolong diorang wat semua yang diorang tak mampu tu. Cik fiqra faham tak maksud saya lau tak paham tak perlah... hihkhikhikhi... ini antara luahan hati seorang ibu berkerja yan tak mampu untuk melakukan semua kerja tambahan pulak sekarang nak cari pembantu rumah susah sangat..


1 comment:

  1. hehe, saya faham..kalau lah ada, kan best kan..sbb saya pun akan berkahwin ;) tq join n gud luck ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...